" کمپین طرفداران دکتر خادمی "

وبلاگی برای معرفی بیشتر دکتر تقی خادمی

" کمپین طرفداران دکتر خادمی "

وبلاگی برای معرفی بیشتر دکتر تقی خادمی

آخرین نظرات
دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ب.ظ

مردم خوب چمستان

مردم خوب چمستان
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سال ها خدمت به مردم کرده ام
 تاکه خود رادرخودم گم کرده ام
رفته ام دور  از دیار  و شهر خود  
  هم  برای دیگران  هم  بهر خود
از   برای   حلّ    مشکل هایشان        
هرچه داشتم ریختم درپایشان
سعی کردم  کار  من  کاری شود       
 خنده برلب هایشان جاری شود
کار سی سالم شده  بوستان  من     
 تا که شد افزوده بر دوستان من
تاشدم ازشغل خود من بازنشست   
 آن طلسم دوری ازشهرم شکست
ما  بقیّ   عمر   از   دهرم   رسید       
 نوبت    آبادی    شهرم    رسید
کوله  بار  تجربه   بر   دوش   من      
 تا چمستان  جا شود آغوش من
شهرماکوشم که شهرستان شود       
 بهترین    آبادی   استان   شود
کار  زیبا  در  چمستان  می کنم       
 چون بهاری درزمستان می کنم
دوستانم    بهترین    دلدار   من        
 مردم   خوب  چمستان   یار  من
دست به دست هم دهیم باحوصله       
کم نماییم  بین خود این  فاصله
صادق از شبنم  نوشت جز خادمی       
 مجلس    شورا    ندارد    لایقی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سرودۀ : صادق راجی رویانی از مجموعه ی (شبنم صادق)
در خصوص شرح حال خادمی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انجمن ادبی شبنم رویان






۹۴/۱۰/۰۷
حمید رضا رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی