" کمپین طرفداران دکتر خادمی "

وبلاگی برای معرفی بیشتر دکتر تقی خادمی

" کمپین طرفداران دکتر خادمی "

وبلاگی برای معرفی بیشتر دکتر تقی خادمی

آخرین نظرات
پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

به دنبال کسی هستم...



به دنبال کسی هستم که دردم را دوا باشد
میان خستگی هایم صدا را آشنا باشد
به دنبال کسی هستم که در این وادی غربت
میان این هم دوری برایم تکیه گاه باشد
به دنبال کسی هستم که تقدیمش کنم دل را
و او هم با نگاه من به خوبی آشنا باشد
به دنبال کسی هستم که مانند شقایق ها
همیشه عاشق و شیدا ولیکن جاودان باشد

سابقه مدیریتی دکتر حاج تقی خادمی

1_فرماندار شهرستان عباس آباد
2_مدیر کل استانداری استان کردستان
3_مدیر کل سازمان تامین اجتماعی کل کشور
4_معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون بسیج کل کشور
5_معاون فرهنگی بسیج اساتید دانشگاه های کل کشور
6_استاد دانشگاه
7_مدرس ضمن خدمت آموزش و پرورش استان مازندران
8_هادی سیاسی بسیج استان مازندران

۹۴/۱۱/۰۸
حمید رضا رضایی

به دنبال کسی هستم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی